miriamsbeautycorner.blogg.se

Follow me for fun about nails, beauty and life as a mom 😁😙👌💖 Häng med mig för skojigheter om: Naglar, skönhet och livet som mamma 😁😙👌💖

Acrylicnails/akrylnaglar

Allmänt Permalink0
Hey! (Waves)
Right.. I  have a blog😜😆
Sorry for being MIA.. haven't really had that much going on to write about lately... my husband is home a lot now since he's home for his daddy-leave 😁😙
hence my absence. .we've been doing things together or just spending time together which made me forget about my blog a little.  
 
Anywho.. right now I see people graduating and going to proms etc.  Great! Made me busy doing nails and makeup😊 yesterday and today I did nails. 
Tomorrow I'll do makeup on two little ladies for their graduationprom! And also on Wednesday.  Wihoooo! 
 
Here are the acrylic nails I did on the two girls for tomorrows prom  😘😘
________________________
Hej! (Vinkar )
Jusste, jag har en blogg😜😆
ursäkta min frånvaro. .har inte riktigt haft så mkt på gång värt att skriva om. Min man är nu hemma mkt på sin pappaledighet 😁😙
därav min frånvaro. .vi har gjort saker tillsammans eller bara umgåtts så jag har glömt bort min blogg lite.
 
Iallafall.. just nu märker jag att massa folk tar studenten o går på bal etc. Kul! Det har gjort mig upptagen med naglar och makeup.😊 igår och idag har jag gjort naglar. 
Imorgon ska jag göra smink på två små damer för deras studentbal! Och även på onsdag.wihoooo! 
 
Här är akrylnaglarna jag gjorde på de två tjejerna för morgondagens studentbal 😘😘
 
 
Till top