miriamsbeautycorner.blogg.se

Follow me for fun about nails, beauty and life as a mom 😁😙👌💖 Häng med mig för skojigheter om: Naglar, skönhet och livet som mamma 😁😙👌💖

Today's outfit / Dagens klädval

Allmänt Permalink0
Hellooo!!😊
 
Beauty and "fashion" are two things I  really enjoy!
Getting dressed every day is like... FUN!!😂😄 I like it, a lot!! I  wouldnt mind having more money to spend on buying clothes though.. but that's also a beauty. .being able to dress nice without tons of money😊
Here's today's outfit!😄
Have a beautiful day! 😙
 
Hugs Miriam 💗 
 
___________________
 
Halloj!!!😊
 
Skönhet o "mode" är två saker som jag verkligen tycker om! Att klä sig varje dag är..KUL!!😂😄 jag gillar det, massor!! Jag skulle gärna velat kunna lägga mer pengar på att handla kläder, men det är ju också en sak.. att kunna klä sig snyggt utan en massa pengar. 😊
 
Här är min outfit idag 😄
Ha en vacker dag! 😙
 
Kram Miriam💗
 
 
Till top