miriamsbeautycorner.blogg.se

Follow me for fun about nails, beauty and life as a mom 😁😙👌💖 Häng med mig för skojigheter om: Naglar, skönhet och livet som mamma 😁😙👌💖

Let's do this! Nu kör vi!

Allmänt, personligt, skönhet livet som mamma, mirlidnailart, naglar, skönhet Permalink1
Hello and welcome to my little beautycorner!😁
 
During several years I've been working on YouTube and have made myself kind of a name there with nails.  💅
If you haven't seen my channel already please check me out! www.youtube.com/mirlidnailart
 
Today I decided to give blogging a shot! I'm quite nisched on nails on my YouTube-channel, but here I will do a little miscellaneous. .mostly nails, beauty and my life as a mom😊
 
Any questions? I say: let's rock this joint 😜
 
Welcome to join me on my blog-trip!
 
Hugs Miriam 💖
 
_________________________________
 
 
Hej och välkommen till min lilla skönhetshörna!😁
 
Jag har under flera år hållit på med Youtube och har gjort mig lite av ett namn inom naglar.💅
Om du inte sett min kanal så kolla gärna in mig!
www.youtube.com/mirlidnailart 
 
Idag bestämde jag mig för att försöka mig på att börja blogga! På min youtube-kanal så är jag ganska nischad inom naglar men här kommer jag köra på lite blandade ämnen, men mest inom naglar, makeup och mitt liv som mamma...😊
 
Frågor? Tjohej säger jag och nu kör vi! ✌
 
Välkommen att hänga med på min blogg-resa😉👌
 
Kraam Miriam 💖
 
#1 - - Blowfish:

Blogg är roligt :)
Kram

Svar: Ja! Ska bli skoj😊 kram
Miriam Lidén

Till top