miriamsbeautycorner.blogg.se

Follow me for fun about nails, beauty and life as a mom 😁😙👌💖 Häng med mig för skojigheter om: Naglar, skönhet och livet som mamma 😁😙👌💖

Ready for fall !! / Redo för hösten!!

Allmänt Permalink0
Hello my beauties!!
 
Summer really flew by fast and I just realized I havent been posting anything on my blog since middle of june!!! (Shame on me) 
Not sure if this blogin-thing is really for me. Anywho... I wanted to share my latest little adventure.
 
Last thursday I went to Stockholm for the day to attend a pressrelease for OPI's winter/christmas collection called "Starlight". A really blingy collection with a feel for new years in my opinion.
For now I'll show you some photos from the actual event...
Swatches will be up later ;)
 
Enjoy!! 
XOXO Miriam 
 

Hej min skönheter!
 
Sommaren flög verkligen förbi och jag insåg just att jag inte har postat något på min blogg sen mitten av juni!!!
(Skäms på mig)
Inte säker på att det här med bloggande är min grej. Iallafall... jag vill dela med mig av mitt senaste lilla äventyr.
 
Förra torsdagen så åkte jag till Stockholm för att närvara på OPI's pressvisning för deras vinter/julkollektion "Starlight". En riktigt blingig kollektion med en nyårskänsla tycker jag.
Just nu så får ni se lite bilder från själva eventet...
Swatches kommer komma upp framöver;)
 
Varsågoda!!
XOXO Miriam
 

They welcomed us with these beautiful liquorice-cupcakes!
 
Vi blev välkomnade med dessa vackra lakrits-cupcakes!
 
 
Till top